woensdag 1 augustus 2007

De Aftrap

Hier ben ik dan. Krijn Krijbolder.
Toen een kennis mij tipte dat iedereen tegenwoordig zijn verhaal kwijt kan op het Internet was mijn interesse meteen gewekt. Ik vroeg hem hoe dat werkte, zo'n blog, en of het geld koste. Toen bleek dat met het maken van een blog kosten noch (grote) moeite waren gemoeid was ik op slag verkocht. Ik heb immers genoeg ervaringen die ik met anderen wil delen. Internet leek mij daarvoor het beste medium, daar anderen zich in het dagelijks leven nogal eens van mij afwenden wanneer ik aan hen mijn verhaal probeer te doen.
De komende weken zal ik aan jullie mijn leven beschrijven, mijn ambitie delen.

Ik heb de ambitie om schrijver te worden, een ambitie die al jaren in mij brandt. Al drie jaar om precies te zijn. De afgelopen drie jaar heb ik bijna elke week wel een kort verhaal geschreven, waardoor ik nu over een overweldigend bestand aan korte verhalen beschik.
De volgende stap is om deze verhalen ergens geplaatst te zien, om er een doorbraak mee te bereiken. Ik heb verschillende verhalen ingestuurd naar de vele schrijfwedstrijden die ons kikkerlandje rijk is, en de komende weken hoop ik de vruchten van mijn noeste arbeid te kunnen proeven.

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte van mijn ervaringen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke leuk, Krijn. Ik ben benieuwd. Ga je ook een keer een blog over mij schrijven?
Ha ha.

Anoniem zei

Leuk jongen. Hopelijk kom ik er niet te slecht van af?

Anoniem zei

Krijn, hier je moeder. Je vader heeft me uitgelegd hoe ik reacties kan achterlaten dus ik ga dat nou ook vaker doen. Leuk zeg, dat je nu een weblog hebt. Zou ik ook een weblog kunnen hebben, denk je? Is het moeilijk om zoiets aan te maken?

Krijn K. zei

Ha ha, ja hoor. Dat is heel gemakkelijk. Ik ben ook niet zo'n whizzkid maar ik denk dat zelfs jij en pa wel een blog kunnen bij houden als je dat zou willen.

Anoniem zei

Ik zal er eens over nadenken. Kom jij dit weekend naar huis? We zitten met mollen. Zou jij eens op die Wikipedie van jou kunnen kijken hoe je mollen weghaalt? Ik wil ze niet meteen gaan vermoorden, maar ze ploegen de hele tuin onder...

Krijn K. zei

Ik kan wel eens kijken. Maar mam, ik heb liever niet dat je mijn blog gebruikt om dit soort boodschappen door te geven. Je kunt me toch ook bellen of sms-en? De reacties zijn bedoeld voor mensen die op mijn weblog willen reageren.