zaterdag 25 augustus 2007

Can't replace the fear, or the thrill of the chase

Lieve Kitty,

Ik ben te lang om mezelf op te hangen.
Onderzoek in mijn kamer, naar hoogten en maten en diversen, heeft mij opgeleverd dat er geen plaats in het woningencomplex is waar het plafond hoog genoeg is om een riem of touw te bevestigen, mijn hoofd in de lus te steken en te gaan hangen zonder dat mijn voeten de grond raken. Het is lullig, nietwaar?
Ik weet niet waarom ik hier überhaupt over begin. Ik ben denk ik dronken. Ik heb een aantal biertjes op en ik ben zelfs de tel kwijt. Ik denk dat een groot deel van het krat er doorheen is gegaan. Hoeveel zitten er ook weer in een krat? 9 of 12? Ik ben de tel kwijt.
Ha.
IK HAAT ALLES!!!1

Ik ga morgen zo’n spijt hebben van dit bericht… Maar wat dan ook? Het is gewoon niet leuk meer… De wereld moet me niet. Ze zweren samen om me zover te krijgen dat ik er een eind aan maak, maar ze zullen me nooit zover krijgen! Ik weet niet wat ze zeggen.
Ik heb een keer een zwerver vermoord. Ik heb hem doodgetrapt, onder een brug in de buurt van mijn huis, of had ik dat alleen maar gedroomd? Of gezien? Of gedacht? Ha ha ha ha ha ha ha ha.

Ik zei eerder dat ik niet van muziek hield, maar ik moet zeggen dat de muziek van Joy Division toch wel erg goed werkt als… sfeermuziek.
‘The sorrows we suffered and never were free…’ Zeg dat wel…
Ik krijg weer brieven en mails. Ze willen mijn verhalen niet… Misschien moet ik dichter worden. Nee, het is beter als ik opener word, dan zullen de mensen mij niet meer haten…
Ze zullen wel zien. Op een dag zal ik ze allemaal versteld doen staan, die klootzakken!

DAG KITTY!!!!!!!

Geen opmerkingen: